24ur.com
|
sreda, 25. julij 2012 ob 12:15 |
Vsak drugi spletni uporabnik do spletne strani dostopi z neposrednim vpisom URL naslova v spletni brskalnik. Povečuje pa se delež tistih, ki do določene spletne strani dostopajo z...
|
|
Delo
|
sreda, 11. julij 2012 ob 09:00 |
Ljubljana - Oglaševalska kampanja francoskega Danoneja za jogurte Na planincah je po nedavni razsodbi častnega razsodišča oglaševalske zbornice dobila epilog tudi z odločbami tržne in...
|
|
Demokracija
|
petek, 6. julij 2012 ob 11:17 |
Zadnji podatki raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) na spletu kažejo, da narašča zanimanje za prehransko tematiko. Vsakega...
|
|
SiOL.net
|
petek, 6. julij 2012 ob 10:10 |
Hrana že dolgo ni več zgolj gorivo za telo, ljudem je zmeraj bolj pomembno, kako in kaj zaužijejo. To potrjujejo tudi izsledki MOSS, po katerih na spletu narašča zanimanje za prehranske...
|
|
24ur.com
|
petek, 6. julij 2012 ob 09:27 |
Vse več Slovencev na spletu zanima prehranska tematika. Po raziskavi MOSS so ji sicer bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki, torej uporabniki, ki so starejši od 55 let. Vedno...
|
|
Finance
|
torek, 3. julij 2012 ob 22:30 |
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je za predsednico 23
|
|
24ur.com
|
torek, 26. junij 2012 ob 12:45 |
Vedno več Slovencev internet uporablja za poslušanje radia ali glasbe. Sicer pri tem prevladujejo mlajše generacije, a tudi starejši od 55 let vsaj enkrat mesečno poslušajo glasbo...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|